ul. Królewska 23/25 | 00-064 Warszawa | tel. 22 115 58 85 / (+48) 532 505 885 |
Iwona Sobczak – biegły rewident, Prezes Alabri Sp. z o.o.
Iwona Sobczak posługuje się językiem angielskim i francuskim. Przez ostatnich kilkanaście lat pracowała zarówno z małymi i średnimi klientami polskimi i zagranicznymi, jak również z dużymi grupami międzynarodowymi. Zajmowała stanowiska Głównego księgowego, następnie Dyrektora finansowego w spółkach z kapitałem francuskim. Doświadczenie w audycie zdobywała w trakcie aplikacji w Finans-Servis oraz pracując m.in. w międzynarodowej firmie audytorskiej - Moore Stephens Central Audit. Jej doświadczenie obejmuje głównie projekty dla podmiotów z branży budowlanej, energetycznej, motoryzacyjnej, zagospodarowania odpadów, spożywczej, chemicznej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, medycznej, informatycznej oraz publicystycznej i medialnej. Iwona Sobczak jest założycielem Alabri i odpowiada za standardy oraz strategię firmy.
Iwona Sobczak, biegły rewident
e-mail: i.sobczak@alabri.pl
Agata Lutow, doradca podatkowy
Agata Lutow posługuje się językiem angielskim i portugalskim. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowej spółce audytorskiej pierwotnie w departamencie audytu, następnie w departamencie doradztwa podatkowego. Wykonywała projekty głównie dla podmiotów z branży developerskiej, energetycznej, spożywczej i transportowej. Jej pasją jest zgłębianie specyfiki funkcjonowania Stowarzyszeń, Fundacji oraz wszelkiego rodzaju instytucji non profit. Jej wiedza i doświadczenie w tej, szczególnie skromnie komentowanej w literaturze przedmiotu, dziedzinie są unikalne w skali kraju. Agata Lutow posiada wyjątkową zdolność definiowania problemów i kluczowych dla ich rozwiązania procesów i odpowiada za dział consultingu i doradztwa podatkowego.
Agata Lutow, doradca podatkowy
e-mail: a.lutow@alabri.pl
Marta Gajewska – Prokurent, Menadżer działu Usługowego Prowadzenia ksiąg i płac
Marta Gajewska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w działach księgowości, kadr i płac zdobywane zarówno w podmiotach prowadzących działalność operacyjną na rynku jak i w biurach rachunkowych. Znajomość standardów jak również doświadczenie zdobyte przy obsłudze podmiotów o zróżnicowanych potrzebach i specyfice funkcjonowania oraz wiedza na temat funkcjonowania przedsiębiorstw sprawiają, że jest idealnym partnerem dla przedsiębiorców chcących realizować swój rozwój powierzając prowadzenie ksiąg rachunkowych, zarządzania dokumentacją płacowo-kadrową oraz spełnienia wymogów raportowych i sprawozdawczych nałożonych przepisami prawa podatkowego i innymi przepisami zewnętrznym, wysoko wykwalifikowanym specjalistom.
Marta Gajewska, prokurent
e-mail: m.gajewska@alabri.pl